Atrakcyjny staż w przedsiębiorstwie społecznym z gwarancją zatrudnienia na umowę o pracę - specjalista ds. programów rozwojow
Kim jesteśmy:
Fundacja Herbis et Libris to przedsiębiorstwo społeczne działające na rzecz rozwoju gospodarczego i społecznego regionu, w szczególności produktu regionalnego i zdrowej żywności. Nasza misja skupia się na promowaniu walorów regionu karpackiego, wspieraniu lokalnych producentów, edukacji na temat zdrowego stylu życia i promocji odpowiedzialności społecznej. Jako przedsiębiorstwo posiadamy szeroką i różnorodną ofertę, obejmującą m.in. linię herbatek ziołowych i owocowych oraz zdrowych przetworów Bieszczadzkie Herbarium oraz największy bieszczadzki sklep internetowy Bieszczady.Shop. Wspierając rozwój sektora pozarządowego prowadzimy także usługi księgowe i konsultingowe adresowane do organizacji pozarządowych, aktualnie kreując markę 3CIT. I właśnie do jej budowania chcemy Cię zaprosić oferując staż.
Co jest do zrobienia?
Osoba, której poszukujemy, będzie współpracować z działem księgowym i działem konsultingowym, wspierając je jako doskonały administrator. Podstawowe obowiązki to doskonalenie posiadanych umiejętności oraz wsparcie,
+ w dziale księgowym:w bieżącej działalności naszego przedsiębiorstwa,
w obsłudze klientów,
w przygotowywaniu rozliczeń,
w prowadzeniu zaplecza magazynowego sklepu online i stacjonarnego,
w tworzeniu jeszcze lepszej atmosfery w pracy;
+ w dziale projektowym:
- tworzenie i gromadzenie niezbędnej dokumentacji projektów rozwojowych,
organizacja i archiwizacja dokumentacji,
analiza wymagań grantodawców,
asystowanie w przygotowywaniu i składaniu wniosków o dofinansowanie projektów,
współtworzenie projektów rozwojowych we współpracy z klientami,
poszerzanie i doskonalenie kwalifikacji w obszarze fundraisingu.
Kogo poszukujemy?
Wyobrażamy sobie, że zgłoszą się do nas osoby, które:
posiadają wykształcenie co najmniej średnie, o profilu administracyjnym lub księgowym,
preferowane będą osoby posiadające podstawową wiedzę z zakresu rachunkowości, zwłaszcza popartą doświadczeniem,
są stworzone do pracy o charakterze administracyjnym, z wrodzoną umiejętnością zarządzania dokumentacją, czyli zawsze wiedzą, gdzie coś jest,
są skrupulatne, dokładne, wręcz pedantyczne, nawet jeśli w tym przesadzają,
są w pełni samodzielne, umieją zorganizować sobie pracę i nie dezorganizują jej innym,
umieją pracować w zespole, wykazując dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Co oferujemy:
po stażu zatrudnienie na pełen etat w formie umowy o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe wzbogacone o system premiowy, doceniający osiągnięcia i wkład w rozwój firmy,
przyjazne środowisko pracy w przedsiębiorstwie społecznym, które stawia na rozwój zawodowy i osobisty pracowników.
elastyczne godziny pracy, umożliwiające lepsze dostosowanie życia zawodowego do prywatnego.
staż pod okiem doświadczonych mentorów, który zapewni cenne i poszukiwane na rynku doświadczenie projektów rozwojowych, fundraisingu i księgowości organizacji pozarządowych
atrakcyjną lokalizację miejsca pracy: ścisłe centrum Sanoka,
praca stacjonarna z możliwością częściowej pracy zdalnej (hybrydowej).
Aplikuj teraz!
Zatem…
Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie społecznym. Jeśli jesteś gotowa/y na wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój społeczności lokalnej, czekamy na Twoje CV i list motywacyjny. Aplikacje przyjmujemy do 10 maja 2024 r. na adres e-mail: poczta@bieszczady.shop
Nie przegap tej wyjątkowej szansy na rozwój zawodowy w inspirującym środowisku!
Informacja dla kandydatów:
Dziękujemy wszystkim za zainteresowanie naszą ofertą i poświęcony czas na aplikację. Zastrzegamy sobie jednak prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Powołaj się na ogłoszenie z arlamow24.pl
Wyślij wiadomość:
Ogłoszenia użytkownika:
Zobacz inne ogłoszenia z kategorii:
Biurowa